Pages

Hjemsøkt...

søndag 27. januar 2013

Vi er hjemsøkt denne vinteren. Hjemsøkt av det beryktede barnehageviruset. Vi har vært syke av og på siden tidlig i november, og nå kjenner jeg at det begynner å bli sånn passe nok! Hjemme en uke, i barnehagen tre, kanskje fire, dager.  I morgen prøver vi igjen, håper og krysser fingrene for at vi klarer en uke denne gangen.

Med så mange dager i sengen for både liten og stor. Tror jeg jeg skal trøste meg selv med nytt, vakkert sengetøy. 
Dette er fra Numero 74, og jeg er forelsket! 
Finnes i tre størrelser, så alle kan få!

Smallable.com er en av forhandlerene. De har forøvrig veldig mye annet fint, og nå er det salg!

Nå må jeg bare forsøke å velge...
Og om ikke barnehageviruset kommer å tar oss på ny (jeg er armert med antiALT, så det er bare å prøve), blogges vi snart!

*klem*

2 kommentarer:

  1. Nydelige sengesett og kjekt å unne seg noe nytt.
    Her råder også sykdom - igjen i huset. Alle tre har/er syke, så her blir det innedager framover.
    Ønsker deg en flott ny uke

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Fint sengetøy!!:) og håper dere har holdt dere friske i det siste!!! Helgeklem fra Amanda og meg

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs