Pages

Jeg, årets mammablogg?

onsdag 21. januar 2015

Litt merkelig, litt gøy! Jeg er nominert til årets mammablogg av mammanett.no. Store ambisjoner har jeg nok ikke, men må jo forsøke å fiske noen stemmer;) Synes du jeg fortjener det og har lyst til å stemme på meg (og det har du jo) kan du sende meldingen mblogg30 til 2012. Tjenesten koster 3kr og de som stemmer er med i trekningen av fine premier. 
Dette kan du som stemmer vinne:



































Det var dagens stemmefisking. Takk for meg:)

*klem*

1 kommentar:

  1. Grattis!!!! Dette blir spennende!

    Jeg vil gjerne utfordre deg til å være med å vise at vi mamma- og pappabloggere kan mer enn bare ømme bryster, gullkorn fra barnemunn og koselige øyeblikk. Bli med på noe større enn oss selv (nest etter våre egne barn selvfølgelig)!

    Er du med? http://www.superpapsen.no/2015/01/25/arets-pappablogg-skal-kares-ikke-stem-pa-pappa/

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs