Pages

Glimt fra stua

tirsdag 10. januar 2012

Stua føles alltid litt tom når jula er ute, men det er godt også. Nå kan det ikke bli vår fort nok spørr du meg. Desverre er det en stund til enda. Da er det fint å kunne ha noen planter som spirer og gror (enn så lenge) inne i stua. En av mine favoritter er kløver, spessielt den som har litt lilla i seg. Og som så mange andre ute i blogg-land har jeg latt meg sjarmere av disse skjøre små buskevekstene:)

Har du noen favoritt blomst? 
Du skal ikke se bort fra at dette hjemmet snart innvaderes av perleblomster! Finnes det noen annen vekst som skriker vår mer enn de skjønne små vidundrene?

*KLEM*

2 kommentarer:

  1. vakkert, det er sant alltid litt rart når jula blir kasta ut, jeg har enda ikke fått den ut, men snart...hehe.
    Min favoritt blomst ..hm vanskelig,liker så mange:)
    Fin tirsdag til deg!
    :)
    Eldrid

    SvarSlett
  2. Blomster er hverdagsglede:)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs