Pages

Soverommet

lørdag 21. januar 2012

Soverommet vårt er kanskje det rommet vi har gjort minst med siden vi flyttet inn, kun veggene er malt i en gråblå farge. Nå tror jeg tiden er kommet for å oppgradere litt. Jeg er veldig glad i sengetøyet fra ByNord, vi har både dådyr og bjørn, men jeg tror sengetøyet under, fra Marimekko, kan bli en ny favoritt. Printene fra Terese Sennerholt har jeg vist før, og dette passer ekstra godt på soverommet. Og hvem kunne ikke tenke seg en Jielde lampe eller to som leselys over sengen! De fine, gamle, kinesiske bordene fra Bolina ville blitt utmerkede nattbord. Spørs om både en og to ting ligger litt utenfor mitt nåværenede budskjett, men det er lov og drømme...også går det jo ann å spare:)

1,2,3,4
Fin lørdagskveld ønskes deg!
*KLEM*

1 kommentar:

  1. ohhh,, liker det bildet:) og de andre tingene også altså..

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs