Pages

Vårlig vegg

onsdag 8. februar 2012

Tid for denne månedens NIB utfordring, vårlig (smart panel)vegg. Ute har endelig snøen kommet til Stavanger, og jeg må ærlig innrømme at jeg foretrekker snø og kulde, fremfor regn og vind! Men det betyr ikke at jeg ikke gleder meg til våren. Inne har jeg alt pyntet opp med en, to og tre vårlige løkplanter, og noen bunter med gåsunger. Jeg gleder meg til fuglene vender tilbake til kalde nord. I mellomtiden lar jeg noen papirfugler pynte opp veggen over skrivebordet. Sammen med noen gåsunger i et norgesglass, ble det akkurat passe vårlig.



Se fler flotte bidrag til utfordringen her!
*KLEM*

3 kommentarer:

  1. ...elsker fuglene!!
    Flott bidrag..
    ...som oser vår :)

    SvarSlett
  2. Søter fugler!
    Fint bidrag.
    Ønsker deg en god torsdag. Snart helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Så flott bidrag,me like ☺
    Første gang jeg titter innom deg og her kommer jeg tilbake ☺ har derfor lagt meg til som følger hos deg ☺
    Ha en fin helg..
    -Beate-

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs