Pages

Bildevegg

tirsdag 13. mars 2012

Et prosjekt jeg har hatt gående lenge nå, er en bildevegg inne på soverommet. Dette er førsteutkastet og jeg ser allerede nå at jeg skal gjøre noen endringer. Er likevell sånn høvelig fornøyd med utgangspunktet! Noen av bildene henger litt på skakke, ikke alle rammene har fått bilde i seg og noen bilder/rammer mangler enda, men jeg har tro på at sluttresultatet vil bli bra. Viser noen bilder fra prosessen, ikke verdens beste lys i dag, men det får duge.

Formen er endelig sånn någenlunde på plass igjen, bank i bordet! Håper den holder i lang tid fremover:)
Fin tirsdag til deg som titter innom!

*KLEM*

2 kommentarer:

  1. Bildevegger er et stilig, koselig og personlig blikkfang i et rom. Nydelig soverom dere har! Og heldige dere som har by nord-trekk da - det er så fint!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Kjempefin bildevegg! Godt å se at flere mangler bildene selv om selve opphengingen er ferdig. Jeg hadde et innlegg på søndagen med min bildevegg, ta gjerne en titt:)

    Ha en finfin tirsdagskveld!

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs