Pages

Nede for telling....

søndag 11. mars 2012

...igjen gitt! Og jeg som lovte dere bilder fra mitt seneste prosjekt. Det må vente litt til, for jammen klarte jeg ikke å bli syk igjen. Føler sykdom har rammet dette huset av og på siden jul, urg! Denne gangen var det "heldigvis" bare meg som var offeret! Jeg har vært nedgravd under dyna, knapt i stand til å bevege meg og ute av stand til å lese eller blogge. Nå peker formkurven endelig oppover igjen og jeg prøver meg i mer sittende stilling i sofaen i dag! Takk og lov for mannen som tar ansvar for lillefrøkna og hus forøvrig, hadde ikke klart meg uten disse dagene! 

Det som er veldig gøy er å se at mens jeg har vært borte, er det mange nye som har funnet veien til "min lille pause"! Velkommen til alle nye følgere, stor stas!!!

så mens jeg venter på at formen skal komme seg enda et hakk slik at jeg får energi til å ta fatt på prosjekter og å finne frem kameraet, ønsker jeg å dele litt inspirasjon med dere. Yellows Photogrophy er et dansk photostudio som tar de nydeligste bilder! Dette er noen av mine favoritter:




Fine ikke sant!  Det er slike bilder jeg drømmer om å ta. Så det er bare å øve!

Nå håper jeg virkelig jeg kommer sterkere tilbake, og at vi har hatt nok sykdom i denne heimen for en god stund fremover, bank i boret! God søndag til alle som titter innom. Håper dere er friske og raske alle mann;)
*KLEM*

3 kommentarer:

  1. Usj da, masse god bedring!!
    Nydelige inspirasjonbilder du viser frem - elsker skandinavsk og industriell stil!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei!
    Oppdaget bloggen din via Urørt hos NIB! Alltid kjekt å oppdage fine blogger! Spesielt kjekt når det er en rogalandsbloggen i tillegg! :) Vi har opprettet Facebook gruppe for rogalandsbloggere, er du med der allerede? Hvis ikke kan jeg legge deg til, bare send meg navn på mail så ordner jeg det! :)
    Cathrine

    SvarSlett
  3. Må legge deg til som venn for å kunne legge deg til i gruppen, så har derfor sendt venne request :)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs