Pages

Heldige meg!

fredag 13. april 2012

Det er så utrolig stas med alle besøk og alle kommentarer som blir lagt igjen her inne. Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en. Det gir inspirasjon til å fortsette bloggingen selv om hverdagen er travel! Ekstra stas er det når noen synes det jeg putler med her inne fortjener en award.
 Denne uken har jeg faktisk vært så heldig å få to! 

En kjempe stor takk til jentene bak de fine bloggene Furelia og Interiør og lys!!!




Awarden fungerer slik:

1. Du skal linke tilbake til den du mottok awarden fra. 
2. Du skal sende den videre til andre blogger som har mindre enn 100 følgere. 
3. Du skal svare på 5 spørsmål. 

Awarden er frivillig. 


Her er mine svar på spørsmålene:

Hvorfor begynte du å blogge?
Egentlig var det for å ha et sted å samle ting jeg syntes var fine og som gav meg inspirasjon (det var før pintrest og tumblr). Så utviklet det seg derifra. Litt av og på, mest på det siste halve året.

Bloglandia er et supert sted å samle inspirasjon og forhåpendtligvis også kunne inspirere andre. Hvilke blogger følger du?
Ååh det er så utrolig mange flinke interiør bloggere, jeg leser mange så favorittene varierer litt. Akkurat nå er jeg oftest innom disse: Deas & Mia, fjellrosa og livet under stjernene, Oh the lovely things, Elisabeth Heier og FruFly. 

Hva er favoritt fargen din?
Jeg merker at det snart er vår, i allefall sånn mentaltsett:) Da popper det ofte opp interiørdataljer i grønt. Jeg er veldig glad i den fargen sånn generelt også. Og det passer jo fint i år, med grønn som årets farge og alt...

Hva er favoritt filmen din?
Jeg er glad i litt rare og underfundige historier. Hugo, som gikk på kino nettopp, var fantastisk! Men liker, og ser, mye forskjellig!

Hvilke land drømmer du om å besøke? 
Jeg drømmer om å reise til alle de spennende stedene jeg enda ikke har vert på! Det gir meg utømmelige mengder med inspirasjon å reise. Har ikke vert i Afrika enda, så det står høyt oppe på lista. Neste utenlanstur går nok til Italia for å besøke noen venner, og det blir jo aldrig feil!


Og da går AWARDEN videre til:

FilucaHouse

Elv's

*Kviskre



 I utgangspunktet har jeg vært litt skeptisk til slike bloggawarder, men har funnet ut at det er en flott måte å finne nye fine blogger på;) Nå venter helgen, hurra hurra! Vi har ingen spesielle planer, men det er litt herlig det å. Jeg liker å ta det som det kommer. Håper å få gjort litt her hjemme, kanskje ta en bytur og et galss vin til kvelden! God helg til deg!
*KLEM*

1 kommentar:

  1. Congrats! And thank you so much for given me the award!!! I am very honoured... and happy ofcourse :-) Have a very nice weekend!

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs