Pages

Søndagskos og vinneren er...

søndag 22. april 2012

Litt halvdårlig vær i stavanger i dag. Den perfekte unnskyldning til å skape litt ekstra hygge innendørs. Jeg liker å bake, høre på god musikk, søle litt, smake litt og ikke minst liker jeg å spise den ferdige baksten. Frsk gjærbakst er kanskje min største svakhet. Disse kanelknutene, penslet med sirup etterfulgt av kanel og sukker på toppen, er i allefall helt umulig å stå imot for min del! 
Noen svakheter må man jo ha:)

Lillemor synes all denne fotograferinga er helt bortkastet, og jammen har det ikke lurt seg med en søt liten barnehånd på et av bildene. Ikke lett å vente når det lukter så godt!!! 

Herlig søndagskos!

Så over til min lille give away. Jeg er helt himmelfallen over responsen, hele 178 lodd ble trukket. Fantastisk gøy! Må nok gjenntas om ikke alt for lenge.  Takk til alle som har deltatt.
Den heldige vinneren av den fin fine vasen er...(trommevirvel)...


Send meg en mail med navn og adresse, slik at jeg kan sende deg gevinsten:) 
Gratulerer så mye!

*klem*

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! :-) Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  2. Å, så gøy!! Fin start på uken dette! :)

    Nydelige bilder av fristende bakverk du har tatt. Jeg har også vanskeligheter med å stå i mot slike ting. :)

    SvarSlett
  3. Det er kanskje litt for tidlig for meg på denne mandagsmorgenen, for jeg klarer ikke å finne e-postadressa di jeg. Hvis du kan sende meg en mail på hoytrykk@gmail.com, så kommer adressa mi i retur. :)

    SvarSlett
  4. Mmmm, nydelige bilder - kan omtrent kjenne den gode bakeduften:)
    Og gratulerer til høytrykk:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs