Pages

Kjøkkenfavoritt

onsdag 11. april 2012

Jeg må le litt, innse at jeg er litt fordomsfull og at jeg har en fantastisk mann. Han kommer gående (litt forsiktig) inn i stua. Det første han sier er "ikke bli sint, jeg brukte mine egne penger...". Jeg tenker umiddelbart at han har gått bananas på GameStop igjen, og kommer hjem med to/tre ps3 spill. Men hva er det han drar opp av posen... Jo, en Le Creuset gryte! vi (les jeg) har snakket om lenge, men ikke har tatt meg råd til å kjøpe. Litt dårlig samvittighet for hvor tankne først tok veien, men allermest glad! 




Har bare hatt den i hus noen dager, men vet allerede nå at dette er en av mine absolutte kjøkkenfavoritter. Heldige meg som har så snill mann og så fin gryte;) Nå kan jeg godta både ett og to spill kjøp i fremtiden. Kanskje det var akkurat det han ville oppnå...neida, jeg tenker ikke slik jeg!

Fin kveld til deg!
*KLEM*

8 kommentarer:

  1. Snilleste mannen...
    Går nok ikke mange dager før ett nytt spill er i hus hi, hi.
    Gryte er lekker ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Hihi, for en søt historie! Knallfin gryte og superskjønn mann:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Åååå, så herlig ♥
    Snille, flinke mannen:)
    Og OM det er baktanker... so what?? Hehe:)

    SvarSlett
  4. Søte, snille mannen!
    Jeg har den der selv og jeg elsker den :)

    Fineste torsdag til deg, min skjønne.
    2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

    klemklem

    SvarSlett
  5. Sååå fin, ønsker meg <3
    Jeg har tildelt en award til deg på bloggen min! Håper du blir glad :)) Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  6. FOR en snill mann!!!!
    Gryta er nydelig
    Har selv ett par av de blå og de brukes til stadighet

    SvarSlett
  7. Hei!

    Du har fått en award av meg også...;) Fordi du fortjener det! Håper du setter pris på det!

    Fin helg!

    Klem M :)

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs