Pages

Planer for loftet!

tirsdag 17. april 2012

Oppussing på gang! Endelig har vi fått ut fingeren og ting har så smått begynt å rulle! Loftet, som lenge har stått ubrukt skal endelig bli en del av leiligheten. Vi får et ekstra soverom/kontor, et ekstra bad/vaskerom (hurra!) og en ganske så romslig loftstue som vil romme plass for både liten og stor. Mer plass og rom for fine ting! Jeg klør i fingrene etter å komme i gang. 
Dette blir bra!

Enn så lenge kommer noen inspirasjonsbilder.



Bilder via Det Vakreste

Det blir nok litt maling...mest sansynlig type hvit. Snekringen skal jeg overlate til noen som kan det, i allefall de store prosjektene;) Inredningen derimot...der vil jeg være sjef! 
Gleder meg masse!

Fin kveld til deg.
*klem*

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se det ferdige resultatet:) Det blir nok LEKKERT!!

    SvarSlett
  2. Ojojoj, så spennende!! Kommer til å bli utrolig stilig, iallefall etter inspirasjonen å dømme!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs