Pages

Magnetiske tapeter!

mandag 9. april 2012

Se hva jeg kom over: magnetiske tapeter!!!
Magnetmaling har vært en slager i noen år allerede, men dette er første gangen jeg har lest om magnetiske tapeter. Disse fine tapetene, laget av Sian Zeng, fant jeg inne hos fantastiske decor8. De flotte tekstiltappetene vil nok gjøre seg godt på barnerom, som oppslagstavler eller andre morsome småprosjekter. Jeg kunne godt tenkt meg å lage et dukkehus med tapeserte vegger. Mulighetene er mange!


I tilegg til selve tapetene (som er utrolig skjarmerende) kan man kjøpe søte og morsome magneter. Min favoritt er tankeboblene som du kan skrive på, for så å tørke av igjen.

Bildene er lagt i inspirasjonsmappen for barnerom. Jeg tror magnettapeter er kommet for å bli. Veldig praktisk. Genialt i kontorkroker og til moodboards:) 

Måtte bare dele dette med dere da jeg kom over de. Haha, kjekt å bli så gira over noe man finner på nett!

*KLEM*

2 kommentarer:

  1. Oj! De var jo supersøte og så praktiske:) Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  2. Magnetisk tapet hørtes genialt ut :)

    Fineste tirsdagskvelden til deg!
    Jeg skal kose meg på en skikkelig bloggrunde jeg nå :)

    Klem

    SvarSlett

Proudly designed by Mlekoshi pixel perfect web designs